Verkeerd product besteld

Geen zorgen, wij willen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd. Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze te retourneren. De producten mogen teruggestuurd worden, maar moeten wel in een verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen.

Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt.

Beschadigd product ontvangen

Heb je je bestelling beschadigd ontvangen? Stuur dan even een mail naar info@imageskincare.nl met in het onderwerp je ordernummer. In deze mail ontvangen wij ook graag een foto met hoe jij je bestelling hebt ontvangen, dan kunnen wij dit direct beoordelen. Uiterlijk binnen enkele dagen ontvang je hierover een terugkoppeling.

Retourneren

De producten mogen alleen ongeopend retour gestuurd worden binnen 14 dagen. Mocht je geen account hebben is het advies om een mail toe te sturen naar info@imageskincare.nl met in het onderwerp je ordernummer. In de mail graag aangeven om welk product het gaat en wat de reden van de retour is.

IMAGE Skincare Benelux is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook, allergische reacties, ontstaan door onkundig of onoordeelkundig gebruik van producten, of door het niet in overeenstemming handelen met de adviezen dan wel instructies van IMAGE Skincare Benelux of haar partners, dan wel door onjuist of onoordeelkundig gebruik door de consument.