Winkelwagen

De IMAGE Skincare filosofie

Iedereen heeft recht op een gezonde huid IMAGE Skincare staat voor effectieve huidverbetering. Onze behandel- en thuisproducten bevatten een hoge concentratie natuurlijke en innovatieve ingrediënten. Oprichtster en huidtherapeute Janna Ronert kampte indertijd zelf met rosacea. Zij kon geen huidverbeteringsproduct vinden dat zowel natuurlijk als bewezen effectief was. De missie van Janna luidt dat iedereen recht heeft op een gezonde huid. En dat je dit op een zo'n eenvoudig en effectief mogelijke manier moet kunnen realiseren.

Janna Ronert.

Wetenschappelijk bewezen

IMAGE Skincare is gestart in een klein appartement in 2003 met de bestverkopende productlijn voor de gevoelige huid: VITAL C.  Inmiddels zijn er 13 collecties ontwikkeld en heeft IMAGE Skincare vestigingen in meer dan 60 landen wereldwijd. Samen met haar man, IMAGE Skincare klinisch directeur en plastic chirurg Dr. Marc Ronert, werkt Janna nauw samen met topmedici en kennisinstituten om continu nieuwe en hoogwaardige producten en behandelingen te ontwikkelen.

Tegenwoordig is de CEO van IMAGE Skincare moeder van een tweeling, ambassadeur en internationaal spreekster over gezondheid en inspireert vrouwen over de hele wereld met haar passie en leiderschap. In 2012 werd Janna beloond met Ernst & Young Ondernemer van het Jaar Award en behoort zij sindsdien bij de top 200 CEO’s Amerika.

“To me, Skinspired represents everyone whose lives have been changed because our products have given them smooth, clear skin and a new found confidence.” - Janna Ronert, CEO IMAGE Skincare

Door professionals, voor professionals

Simpel gezegd, we kennen de huid. Onze multifunctionele producten bevatten de hoogste niveaus van actieve ingrediënten en worden gebruikt en geliefd door huidprofessionals. Sommige van onze producten en behandelingen zijn zo actief, dat ze alleen beschikbaar zijn via erkende IMAGE Skincare professionals. Via de store locator vind je een IMAGE Skincare professional bij jou in de buurt. 

Ben jij een huidspecialist en wil jij meer weten over het succes en hoe jouw behandelcentrum daar van kan mee profiteren?
Vraag het informatiepakket aan