Verzending en bezorging
Op deze pagina vind je meer informatie over de verzending en bezorgnig van jouw bestellingen plus antwoord op veel gestelde vragen:
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij IMAGE Skincare?
In de webshop kun je zowel zonder als met een account een bestelling plaatsen. Je gaat naar het product dat je wilt bestellen, selecteer het aantal dat je wilt ontvangen en voeg ze toe aan je winkelmand. Als je klaar bent kun je de geselecteerde producten afrekenen in de winkelmand.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 22.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van €25,- dan is de verzending gratis. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Ook is het mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt van PostNL. Selecteer hiervoor de optie 'Ophalen" tijdens het afrekenen en selecteer een afhaalpunt bij jou in de buurt.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd en in België via DPD. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht je bestelling niet kloppen, dan graag contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
U kunt een geplaatste bestelling niet meer aanpassen of annuleren wanneer deze geplaatst is.